New In: Sunglasses

Hello my dears and welcome back! I know, I know I only just posted yesterday but I want to stick to my original posting days which are ...


Hello my dears and welcome back! I know, I know I only just posted yesterday but I want to stick to my original posting days which are Tuesdays, Thursdays and Sundays. I am coming to you with a tiny haul. I recently bought some sunglasses which as I have previously mentioned, I am a huge fan of. I think sunglasses are an amazing accessory and they can easily dress up or dress down your outfit. That is why I love them so much. Personally I have been very much into unique and extravagant sunglasses however I still do not own a designer pair. But I gradually started investing more and more money because I finally realised it's worth it, since they are meant to protect your eyes, as well as look good. 

Witajcie kochani! Wiem, wiem dopiero co wczoraj dodałam nowy post, jednak chcę trzymać się swojej rutyny i dodawać coś nowego w wyznaczone dni, czyli Wtorek, Czwartek i Niedzielę. Dziś powracam z małym haul'em zakupowym. Niedawno kupiłam dwie pary okularów przeciwsłonecznych, na których punkcie mam totalną obsesję. Uważam że okulary są jednym z najlepszych akcesorii, które potrafią zmienić dany outfit na bardziej lub mniej elegancki. Dlatego je uwielbiam, a ostatnimi czasy podobają mi się unikatowe i dość ekstrawaganckie modele. Jednakże nadal nie posiadam designerskiej pary, choć pomalutku zaczynam inwestować więcej pieniążków dlatego że zrozumiałam w końcu jaki tak naprawdę okulary przeciwsłoneczne mają cel, to znaczy mają chronić nasze oczy a nie tylko ładnie wyglądać. Aż wstyd się przyznać że nigdy nie zwracałam na to uwagi. 






The first pair I would like to talk about is from the brand Spitfire. Their exact name is Spitfire Trip Hop Round Brow Bar Sunglasses, wow that's a mouthful. I bought them off of asos.com and they were £27 however I got 10% student discount. I am so happy I got them! Clearly I was really worried they won't fit my face properly, but that's always the case with online shopping. They fit perfectly though. They are meant to sit a little lower on your nose as far as I know so don't worry if they feel like they're about to fall off. They won't! I got the all black pair which is looks so chic. They go practically with any outfit. I do think they have a unique shape and the brow bar is what makes them stand out. The only downside is that I can't put them up on my head whenever I go inside etc, simply because they are a little bit too tight. That's not a big issue though! Last but not least, they have a total UV protection so you're stylish and safe at the same time! 

Pierwsza para okularów o której chcę Wam powiedzieć, jest z firmy Spitfire. Ich dokładna nazwa to Spitfire Trip Hop Round Brow Bar Sunglasses. Zamówiłam je ze strony asos.com i kosztowały £27, choć ja miałam na nie 10% studenckiego rabatu. Ogólnie rzecz biorąc, jestem z nich bardzo zadowolona! Oczywiście nie byłam pewna czy będzie mi w nich do twarzy, biorąc pod uwagę że zamówiłam je przez internet. Okazało się jednak że leżą na nosie idealnie, choć troszkę niżej niż większość okularów. Może się nawet wydawać że z tego nosa spadną, ale tak nie jest. Jest to po prostu taki fason! Okulary są całe czarne więc wyglądają bardzo klasycznie i szykownie, pomimo ich unikatowego fasonu. Pasują praktycznie do każdego ubioru więc są naprawdę uniwersalne. Jedyny minus jakiego się dopatrzyłam to że nie mogę nosić ich na głowie, bo są za ciasne, jednak nie uważam tego za wielki problem. No i na koniec warto zaznaczyć że są z filtrem UV więc jesteśmy i stylowi i zabezpieczeni przed ostrymi promieniami słońca. 





The second pair was a completely random purchase from Primark, hence I do not expect these sunglasses to last a very long time. They were only £2! I am not sure if you remember my Wishlist post, I will link it HERE... well I have talked about these Round Ray Ban's which I would love to own. They are almost £150 so I thought a good idea would be to try out a cheaper pair, just to see if they suit me and whether I feel comfortable wearing them. So what better place to find cheap dupes than Primani, huh? I actually fell in love with these! It's a shame it's been raining for the past few days and I cannot wear them but at least I already know I am willing to invest in the Ray Ban pair because I feel that round frames suit me. I know it's not very modest, but I think it's good to compliment yourself from time to time. Though the Primark pair is a little more oval than round, or maybe it's just my imagination. 

Drugą parę okularów zakupiłam w Primarku, więc nie spodziewam się że długo wytrzymają. Kosztowały jedynie £2! Nie jestem pewna czy pamiętacie mój post z Wishlistą, podlinkuję Wam ją TUTAJ... pisałam wtedy o okrągłych Ray Ban'ach które bardzo chciałabym mieć, ale kosztują one £150. Dlatego też pomyślałam żeby znaleźć ich tani zamiennik, aby sprawdzić czy dobrze będę się w nich czuła i czy okrągłe oprawki będą mi rzeczywiście pasować. Więc najlepszym miejscem jest oczywiście Primani! Słuchajcie, zakochałam się w tych okularach! Są nieziemskie choć nie miałam zbyt wielu okazji ich założyć, bo ostatnio ciągle pada deszcz! Jednak już wiem że jestem skora do zainwestowania w Ray Bany! Mam wrażenie że w okrągłych oprawkach jest mi całkiem do twarzy, wiem nie jest to zbyt skromne, ale od czasu do czasu warto jest siebie pochwalić! Zauważyłam jednak że okulary z Primarka są nieco bardziej owalne, niż Ray Ban'y, chociaż może to być tylko moje złudzenie. 



So there we go, first little haul is done! I am leaving you with a song, Bobby Nourmand - Smokin' Joe ... such a good tune! Hope you enjoyed this post! Mwah x

Gotowe! Pierwszy mały haul za nami! Zostawiam Was z piosenką Bobby Nourmand - Smokin' Joe ... świetna nuta! Mam nadzieję że post Wam się podobał! Muah x




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nice glasses, i love the 1st pair more than the other <3

    xoxo, Lastestbag - Best Bags 2016

    ReplyDelete