UNI DAYS

Normally on a Sunday I tend to talk about beauty and makeup and such, yet this time around I could n...














Normally on a Sunday I tend to talk about beauty and makeup and such, yet this time around I could not wait to show you guys my outfit pictures. I adore the quality of them! I am no model I know! I used to be more comfortable in front of a camera long time ago, so I guess I just need to regain my confidence. I hope you like it anyway. Credit goes to Ben and Aish who took these photos and I am so grateful! Go check out Ben's instagram, he know what he's doing! And so does Aish, even though as she said so herself, she only began her photography adventure! 
The outfit itself is very casual and chilled out and something I could wear absolutely every day, especially to Uni! 

Z reguły co niedzielę piszę na temat kosmetyków lub o kolorówce, jednak tym razem wprost nie mogłam się doczekać żeby pokazać Wam moje outfitowe zdjęcia! Uwielbiam ich jakość i oczywiście żadna ze mnie modelka, wiem wiem! Ale dawno temu byłam o wiele bardziej pewna siebie przed aparatem, więc po prostu muszę odzyskać tę umiejętność. Mam nadzieję że zdjęcia tak czy siak Wam przypadną do gustu! Zdjęcia wykonali Ben i Aish, jestem im bardzo wdzięczna! Zerknijcie na instagrama Bena, chłopak Wie co robi! Aish tak samo, choć jak sama stwierdziła, dopiero od niedawna bawi się w fotografie! 
Jeśli chodzi o mój strój, to jest on przede wszystkim wygodny! Mogłabym chodzić tak ubrana każdego dnia tygodnia! Idealny strój na uczelnię! 

Jumper - H&M, Bomber Jacket - Stradivarius, Jeans - Bershka, Hat - Stradivarius, Shoes - Adidas Superstar, Sunglasses - Primark, Backpack - Primark, Watch - Limit, Lipstick - Natural Collection ''Espresso" 


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Amazing style, looks so fresh and chic and full of energy <3

    xoxo, Lastestbag - Best Bags 2016

    ReplyDelete